Wednesday, October 5, 2011

menjelang thn terakhir TWO-series... ;p



alhamdulillah... bertambah lagi usia di bulan Oktober ni...
menjelang thn terakhir TWO-series.. kekekekkekeke..
ye, next year dah masuk THREE-series ok.. tp, umur hanyalah angka saja..
saya tetap muda di mata sume..<-- cet, perasan sungguh...
pencapaian saya?? kalo dlm swasta kita panggil appraisal.. kalo dlm kerajaan.. di panggil SKT..
sepanjang 29 thn ni, sy sudah capai apa yg saya nak.. w/pun sy tak kaya.. tp saya bahagia.. ada suami, anak2.. keluarga.. kawan2.. kerjaya.. syukur ya Allah...
semoga utk thn ini, Allah permudahkan segala urusan agar saya bole jadi manusia yang lebih baik lagi..Amminnn...
celebrate bday???? seperais..seperais... i likee...

2 comments:

Reflisia said...

Happy Beday Pizah...May ur wish come true dear...Semoga panjang umo and murah rezeki

PzahKudin said...

thnx masz!!!! amin...