Friday, February 11, 2011

Bulan Januari

selain dari permasalahan di sekolah.. kesibukan di sekolah.. kepadatan di sekolah.. aku suka january!!!!! sbb its our wedding anniversary!!!!!!
so, this year aku plan mcm2... cewah, perasan diri ni tak preggy konon.. tp last2 satu - dua plan je yg jadi... xpe la kan??? sekurang2nya we're celebrate our 4th wedding anniversary...
ape yg kitorang buat???? <-- tetiba ade sound effect..
cube cite..cube citer... ala2 hantu kak limah lak kan??? ;p
thn ni aku bajet nak order kek kecik jer.. cukup la utk 2-3 org makan... aku bajet rm50 jer.. order ngn student.. bile dpt, mak aiii.. mcm nak buat party lak... jenuh nak ngabiskan.. kena la sedekah sane sini.. xpe la kan? rezeki utk org len gak.. sedap + cantik... last year aku order cupcakes.. pun best jugak.. biase la, yg akan mkn.. aku jugak... hahahahhahahahaha..... kami celebrate bertiga + bb jr... sweet jugak.. sbb aidil nyanyi lagu happy birthday tuk mama.. *-*
esknyer, kitrg g lunch kat Restoran Berpusing Menara KL.. hehheeheheh... agak ok la makanannyer... lunch hour kul 12- 3ptg.. so ko melantakla dr 3 jam tu.. smpe perut nak meletup pun xpe.. kitrg smpe around 1pm.. so 2 jam la melantak... ngn suasana ala2 romantik.. tp kalo mlm lagi best kot.. leh tgk lampu2 kat KL ni.. tp kira ok la.. 2 kali pusing bandar KL.. tp yg xbest tu.. en somi leh kata... 'xpe, smlm awak banjer kek rm50.. hr ni saya banjer awk rm170..' haampeh sungguh.... mentang2 la xde bg hadiah pape kan???? ni bb jr dlm perut ni.. x ternilai tau!!!!!!! sejuta pun lom tentu saya terima.. :D
so, layan gambar je la yer?????

~abang aidil~
thnx for da lunch xoxo!!! ~mini celebration~








No comments: