Thursday, November 19, 2009

nape aku pun nak berblog???

hmm aku pun tak tau kenapa aku nak berblog.. aku selalu view blog org... tp as a silent reader jer.. kdg2 je aku bg komen.. tu pun konon2 la... hmmm tp blog aku ni xde sape pun yg tau... <- ayat sedey je kan?? sbb aku pun bukannye war2kan kehadiran blog nie.. dulu aku selalu berblog dlm friendster.. tp skng frendster pun aku tak bukak.. hahah.. aku sibuk je berfacebook.. tp best jugak berblog nie..

masa aku sekolah dulu.. aku rajin tulis catatan dlm diary.. kalo aku marah org ke.. aku gado2 ngn mama papa ker.. dulu aku ni agak memberontak jugak la.. aku selalu rase mama ngn papa tu tak sayang aku.. sbb aku asik kena maraah.. tp aku xde la kena marah sgt pun.. heheh.. jeles je lebey.. sbb adik aku tu srg je lelaki.. so die je yg lebey.. tp bile pk2 balik.. papa mama lebih syg kat aku.. sbb nyer.. bile aku dpt balaja kt upm.. papa akan topup kan aku sebulan rm 50 utk prepais... pastu rm 180 utk 6 bln utk air time.. dulu celcom kan ade 2 benda kena bayar.. mcmtu la lebih kurang... hahahha.. tp adik2 aku sume kena buat sendiri.. duit belanja tu dah termasuk sume.. tp aku len2.. duit banje lain.. topup len.. bile dah abes degree.. aku dpt keta.. papa aku bg NEO kat aku... d/payment die baya.. tp bulan2 aku kena bayar la kan.. 1st roadtax.. papa tlg bayakan.. laptop pun aku dpt... papa byk tlg aku sbb aku nie anak sulung ngn agak manje rupenyer... tp bg aku.. papa syg aku.. sbb tu die tlg sume tu.. even beli rumah yg aku ni pun papa ngn mama yg bayarkan d/payment 10 percent tu.. hahahhahahaha... terima kasih .. tu je la kan??? hmmm... adik2 aku?? dieorg pun ok jugak.. parents mana yg tak sayang anak???

bebalik semula pada title tu... kalo kita berblog, kena ade org baca ker? mesti la kan..? tp kalo ade org baca.. camne nak share ayat2 berani mati?? kalo gado2 ngn hb ke.. xkan nak cite kat blog..? kalosakit hati tahap gaban ngn member.. kalo member bc lagi teruk kan??? aku x tau nak add sape.. yg ade adik aku je la.. die pun tlg tukarkan layout utk aku nie.. tp adik aku ni ala2 ustazah.. hehehe berlainan sungguh ngn aku yg ala2 nak jadi ANTM... tp x jadik.. heheh.. aku selalu luahkan ape yg aku rasa.. sedey ker.. marah ke.. gembira ker... tp xde sape nak share lak kan??? xpe la.. aku nak try cari follower.. hehehe.. ye la tu.. kalo ado.. wish me luck la yer...

No comments: